- Com puc accedir a l’administració del Catàleg de Tràmits?
- Quins tràmits tinc al catàleg?
- Com puc afegir els tràmits per defecte amb ús dels botons: “importar tràmits per defecte” i “sincronitza amb eTRAM” ?
- Com puc amagar un tràmit, destacar-lo o marcar-lo com fora de termini?
- Com puc personalitzar les etiquetes de la fitxa del tràmit?
- Com puc activar/desactivar un canal de tramitació?
- Com puc accedir a la part de gestió dels formularis de tramitació?
- Com puc editar els enllaços d’una entitat (dades bàsiques) amb el meu rol d’editor?
- Com puc gestionar la visibilitat i autenticació dels formularis d’una entitat (amb el meu rol d’editor)?
- Com puc modificar el text LOPD per tots els formularis? I per un de sol?
- Com puc treure els classificadors al formulari "Queixes, suggeriments i propostes"?
- Perquè al registre d’entrada m’apareix un codi postal: 12345 (Andratx) per defecte en alguns casos?
- e-TRAM permet crear formularis propis?
- Per què al nou e-TRAM no es demanen per defecte les dades postals?
- Com comprovar si el tràmit s'ha rebut correctament?
- Quins enllaços he de revisar (si prèviament tenia e-TRAM 1.0) ?
- Com puc assignar a un usuari el rol del servei e-TRAM 2.0?
Article recomanat