El criteri que s'ha seguit per a crear un model de categories estàndard per e-TRAM és el que es defineix a l'apartat de "Vocabulario de funciones comunes de la administración local", que inclou 59 categories que seran d'obligat compliment informar a nivell del Sistema de Información Administrativa (SIA).

Més informació sobre el Sistema de Información Administrativa (SIA) al següent enllaç:

https://administracionelectronica.gob.es/ctt/sia/descargas#.ZHcT5nbP2Ul 

I concretament la documentació disposa d’un full de càlcul amb el detall de les diferents categories. A nivell e-TRAM ens hem quedat amb les 59 que formen part del primer nivell:

https://administracionelectronica.gob.es/ctt/resources/Soluciones/215/Descargas/59%20Funciones%20comunes.xlsx?idIniciativa=215&idElemento=17914 

Basant-nos doncs en aquest document, a e-TRAM disposem de 59 les categories per a classificar tots els tràmits que oferim, sigui els disponibles per a incorporar al catàleg (una seixantena), com els tràmits propis que podeu parametritzar-vos vosaltres usant la funcionalitat de “tràmits propis”.