Quan s’accedeix a l’administració d’entitats, es mostra un llistat de totes les entitats en les quals tens permisos. Per gestionar els formularis d’una entitat, has de prémer a “Gestionar formularis” de l’entitat a modificar els seus formularis.
Un cop hàgis accedit a aquesta opció, apareixerà un llistat amb tots els formularis disponibles d’e-Tram 2.0 de l’entitat.
En aquesta pàgina pots realitzar les següents accions per cadascun dels formularis:
- Activar / Desactivar: activa o desactiva un tràmit, quan un tràmit està Desactivat / Inactiu aquest no és accessible per a ningú.
- Baixar / Pujar nivell: canvia el nivell d’autenticació.
- Nivell 1: No es requereix autenticació amb VÀLid.
- Nivell 2: Autenticació requerida amb VÀLid.
- AOC/PROPI: pots veure si el formulari és genèric (és a dir, ofert per AOC de manera global per a qualsevol ens), o creat per l’organisme (i, per tant, essent un tràmit PROPI). L'ús del mòdul de tràmits propis requereix activació específica. Més informació a Com crear un formulari propi?
- Enllaços ()
- Enllaç tràmit: copia al porta-retalls l’enllaç al tràmit per aquella entitat.
- Enllaç descarrega formulari: copia al porta-retalls l’enllaç a la descàrrega del tràmit (docx) per aquella entitat.
- Editar (): Mostra la pàgina d’edició d’un tràmit
Per canviar la visibilitat d’un tràmit concret ho pots fer a través del llistat mitjançant l’opció “Activar / Desactivar” que estarà actiu si està de color verd i en vermell, Desactivat.
Per modificar l'autenticació a un tràmit, ho pots fer des de la llista de formularis disponibles amb l’opció “Baixar / Pujar nivell” que estarà amb una opció o una altra segons el nivell actual. Per exemple, si està amb nivell “1 – Sense autenticació”, l’acció disponible serà Pujar.
Quan es modifica el nivell d’autenticació d’un tràmit sempre se sol·licitarà l’acceptació del canvi.
També és possible fer els diferents canvis anant a la pàgina d’edició d’un tràmit mitjançant el botó “Editar”, la qual permet realitzar diferents accions.
Per canviar la visibilitat d’un tràmit en la pàgina d’edició, s’ha d’anar a l’apartat “Actiu?” situat sota Descripció i prémer a Activar si es troba inactiu (es mostra una aspa de color vermell) o Desactivar si està actiu (amb un tic en verd).
Per modificar el nivell d’autenticació, t'has de situar a l’apartat següent de “Nivell d’autenticació” de la pàgina d’edició d’un tràmit i seleccionar mitjançant el llistat quin nivell es desitja.
Finalment, caldrà guardar els canvis mitjançant el botó “Desar” situat al final esquerra de la pàgina d’edició de formularis.
Com puc saber l’origen del tràmit? Origen AOC o origen tràmit propi
En el cas que s’hagi creat un tràmit propi al vostre organisme, amb formulari associat propi, com a novetat incorporada apareix un nou apartat “ORIGEN” on es pot veure si el tràmit és “PROPI” o originari de “AOC”. Es pot fer el filtre també per l’origen dels tràmits. Es tracta d’una millora incorporada per adaptar la plataforma a l'oferta de tràmits propis.