Per accedir a l’administració d’e-TRAM 2.0 utilitza el següent enllaç: https://seu-e.cat/tramits/admin
Nota: també pots accedir a l’administració de l’aplicació a través de l’entorn del mateix catàleg de tràmits accedint al detall d’un tràmit:
I en l’apartat “URL a l’administració de formularis e-TRAM 2.0” trobaràs l'enllaç que et portarà directament a la secció de gestió dels formularis de l’entitat. Si es tracta del primer cop que accedeixes a l’apartat d’administració seràs redirigit a l'EACAT per tal d’iniciar sessió i verificar que pots accedir a aquesta part de l’aplicació:
Una vegada ja introduïdes les dades, es mostrarà el llistat d'entitats a les quals tens accés per editar, i les opcions. També es mostra una casella per filtrar i cercar més ràpidament.
Per cadascuna de les entitats, podràs editar certes dades i gestionar els formularis dels tràmits, mitjançant els botons i funcionalitats:
- Editar entitat: permet configurar i editar diferents detalls de l’entitat com serien els enllaços a altres portals o pàgines, així com el text LOPD per tots els tràmits.
- Gestionar formularis: permet editar diferents opcions dels formularis disponibles d’e-Tram 2.0 com seria la visibilitat i el nivell d’autenticació.