El catàleg de tràmits e-TRAM 2.0 està desenvolupat en la mateixa solució estàndard de portal de Seu i Transparència, segueix la mateixa filosofia de gestió i model d’usabilitat i disseny.

Per accedir a la gestió del catàleg, (i una vegada el teu usuari disposa del rol de configuració de catàleg actiu), pots fer-ho de dues maneres:

1. Des de l’enllaç: https://www.seu-e.cat/

2. També pots entrar amb un recorregut més llarg: EACAT>APLICACIONS I EINES>GOVERN OBERT -e-TRAM > ACCEDEIX, tal com s'observa a la següent figura:

Seleccionar aplicacions, secció govern obert

Un cop has entrat fent l'inici de sessió a EACAT, ves a Administració i al subapartat Configuració per accedir al Catàleg de tràmits (e-TRAM 2.0) tal com es mostra a la següent imatge:

Imagen2.png

A partir d’aquí podràs gestionar tot el catàleg de tràmits del teu organisme. Per una banda, el catàleg de tràmits que oferiu, i per altra, modificar els enllaços, destacats i detalls de la portada de Tràmits i gestions.