Per accedir a l’administració d’e-TRAM 2.0 cal que utilitzeu el següent enllaç: https://seu-e.cat/tramits/admin

Nota: també podeu accedir a l’administració de l’aplicació a través del l’entorn del propi catàleg de tràmits accedint al detall d’un tràmit:

Imagen1.png

I en l’apartat “URL a l’administració de formularis e-TRAM 2.0” trobareu l'enllaç que us portarà directament a la secció de gestió dels formularis de l’entitat. Si es tracta del primer cop que accediu a l’apartat d’administració sereu redirigits al EACAT per tal d’iniciar sessió i verificar que podeu accedir a aquesta part de l’aplicació:

Imagen2.png

Una vegada ja introduïdes les dades, us mostrarà el llistat de entitats que teniu accés per editar i les opcions. També es mostra una casella per filtrar i cercar més ràpid.

Imagen3.png

Per cadascuna de les entitats, podreu editar-hi certes dades i gestionar els formularis dels tràmits, mitjançant els botons i funcionalitats:

  • Editar entitat: Permet configurar i editar diferents detalls de l’entitat com serien els enllaços a altres portals o pàgines, així com el text LOPD per tots els tràmits.
  • Gestionar formularis: Permet editar diferents opcions dels formularis disponibles d’e-Tram 2.0 com seria la visibilitat i el nivell d’autenticació