Quan s’accedeix a l’administració d’entitats, es mostra un llistat de totes les entitats en les que teniu permisos. Per gestionar els formularis d’una entitat, heu de prémer a “Gestionar formularis” de l’entitat a modificar els seus formularis
Un cop hàgiu accedit a aquesta opció, apareixerà un llistat amb tots els formularis disponibles d’e-Tram 2.0 de l’entitat.
En aquesta pàgina podeu realitzar les següents accions per cadascun dels formularis:
- Activar / Desactivar: Activa o desactiva un tràmit, quan un tràmit està Desactivat / Inactiu aquest no es accessible per ningú.
- Baixar / Pujar nivell: Canvia el nivell d’autenticació.
- Nivell 1: No es requereix autenticació amb Valid.
- Nivell 2: Autenticació requerida amb Valid.
- Enllaços ()
- Enllaç tràmit: Copia al portapapers l’enllaç al tràmit per aquella entitat.
- Enllaç descarrega formulari: Copia al porta papers l’enllaç a la descàrrega del tràmit (docx) per aquella entitat.
- Editar (): Mostra la pàgina d’edició d’un tràmit
Per canviar la visibilitat d’un tràmit concret ho podeu realitzar a través del llistat mitjançant l’opció “Activar / Desactivar” que estarà actiu si està de color verd i en vermell, Desactivat.
Per modificar l'autenticació a un tràmit, ho podeu fer des de la llista de formularis disponibles amb l’opció “Baixar / Pujar nivell” que estarà amb una opció o una altra segons el nivell actual. Per exemple, si està amb nivell “1 – Sense autenticació”, l’acció disponible serà Pujar
Quan es modifica el nivell d’autenticació d’un tràmit sempre us sol·licitarà l’acceptació del canvi.
També es possible fer les diferents accions anant a la pàgina d’edició d’un tràmit mitjançant el botó “Editar”, la qual permet realitzar diferents accions.
Per canviar la visibilitat d’un tràmit en la pàgina d’edició, s’ha d’anar a l’apartat “Actiu?” situat sota Descripció i prémer a Activar si es troba inactiu (es mostra una aspa de color vermell) o Desactivar si està actiu (amb un tic en verd).
Si el que es desitja és modificar el nivell d’autenticació, us heu de situar a l’apartat següent de “Nivell d’autenticació” de la pàgina d’edició d’un tràmit i seleccionar mitjançant el llistat quin nivell es desitja.
Finalment, caldrà guardar els canvis mitjançant el botó “Editar” situat al final esquerra de la pàgina d’edició de formularis.