A vegades tenim una fitxa de tràmit activa però el formulari de tramitació desactivat. Aquest fet produeix un impacte directe a la ciutadania que al moment de tramitar (botó “comença” de l'entorn públic):

 Imagen12.png

I a la ciutadania li genera una pantalla d’error en l’entorn de tramitació:

Imagen13.png

Aquest fet passa perquè els tràmits no estan correctament associats amb els formularis de tramitació, i la fitxa és visible però el formulari de tramitació associat no. Per tant ens cal ajustar-ho.

Per a fer-ho primer cal comprovar que els tràmits d’e-TRAM 2.0 estan connectats correctament amb el seu formulari, accedirem a la fitxa del tràmit i comprovarem la secció “Formulari de tramitació”.

Imagen14.png

En la imatge anterior surt un missatge en verd perquè el formulari està correctament associat. En el cas que no fos correcte, el missatge seria en vermell, i per a resoldre-ho caldrà associar-lo al seu formulari.

Per a més informació sobre gestió dels formularis disposes d’un apartat específic en aquest mateix repositori de suport.